black swan

jag gick en promenad till ica och mötte upp alma där och köpte lite saker som mamma vela ha. sen en promenad hem till mig där vi kollade på Black Swan, en väldigt, VÄLDIGT konstig film.. fick ont i hela kroppen utav den och fattade ingenting, haha. tyckte den sög lite ja... det enda huvudpersonen i filmen gjorde var att grina hahah deprimerande ju !!

hennes pappa kom och hämta henne så då satt jag mig nere i soffan med mamma och kolla lite på tv innan jag följde med och hämta lillsyrran på kalas. nu ligger jag i sängen och ska sova ! godnatt 

damn!!! glömde att knäppa nå kort ikväll, inte ETT enda knäppte jag... tråkigt..



Kommentarer
Postat av: lillsyrran

haha, var inte på kalas hörru..

2011-03-12 @ 09:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0