13 mars

helllooo!

igår var jag bara hemma och chillade och kollade på melodifestivalen. sen skjutsade mamma mig till resecentrum så åkte jag in till gävle och sov hos pappa eftersom jag skulle jobba dagen efter (idag) 

började halv 8 imorse och fyfan vilken seg dag!!!! har inte hänt nånting typ, inge folk eller kalas så det har gått riktigt segt. men städade en massa osv. så nu är det kliniskt rent! mohaha. halv 6 slutade jag så då tog jag bussen hem till sandviken. 

käkade kesella och bär till kvällsmat och nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli 9 så ska jag ner och kolla på film.

tänkte ta en spring tur när jag kom hem också men klockan blev för mycket och så blev det för mörkt... så tar en vilo dag idag då.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0