8 juni

ojoj här var det tomt! men vem sitter inne och bloggar när det är så här fint väder ute ?!
idag började jag dagen med en spring tur.. well.. blev att gå halva vägen och det blev bara ett varv i skogen = 2,5 km för jag fick SKIT ONT i magen så var bara att gå hem.. fixade mig och allting sen åkte jag till kyrkan helt själv och kolla på alma & guinas avslutning. men som tur var kom arnold efter en stund så slapp va själv hehe. 

efter den kom familjen och hämta upp mig så åkte vi först till högbo kvarn och skulle käka där men det var så dålig mat så vi åkte till mulligans och käka firre! sen släppte dem av mig hos alma där vi fika massa goda tårtor och pratade tills hon skulle åka iväg och vara med klassen och jag gick en prommmis hem i hettan. 

hemma dog jag lite på sängen osv. tills jag tog mig ut på en spring tur som gick hyffsat bra i alla fall. 7,5 km! så har precis duschat och sitter i sängen nu och dricker en iskall protein shake, muuumms. 



massor av bilder kommer strax !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0