gårdagens partajj bildbomb

satt klockan på halv 8 och drog ut och sprang innan alma och selma kom och hämtade upp mig och åkte in till valbo. och sedan in till gävle. städade och fixade oss innan magda my och linnéa kom. förfestade först hos mig, sen drog vi in till stan och käka på donken sen vidare till valbo där vi skulle planka in haha. gick runt på den där åkern och var skitarg haha. ramlade i en brännvesslebuske. efter mycket om och men så åkte vi tillbaka in till gävle där vi gick till donken igen haha. 

sen så väntade jag och alma med linnea för hon skulle ta bussen till sandviken och dom andra drog till bomhus. när linnéa åkte så gick vi och prata med folk osv. och det hela slutade med att jag och alma och malin stog och dansa loss på HeartBreak, haha helt galet !!!! 

var där tills dom stängde sen så gick vi till pizzakebab och snackade och träffade massor med nytt folk. haha HELT galet. sen kom magda och my tillbaka också. hade missat sista bussen hem osvosv. så klockan 4 på morgonen påbörjade vi våran promenad hem till mig! 

kungnatt !! 








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0