full smockad dag

HEJ!
efter skolan åkte jag hem till gävle efter ett tag kom Film Teamet och tessan hem så då började dom intervjua tessan så då åkte vi hem till farmor och farfar en sväng och fikade. sen åkte vi hem och spelade in '' fredags mys'' hahaha så vi käka godis chips osvosv. och fyfan va FAKE allt är, bah: ät mer, drick mer, slicka på fingrarna, ta en till godis, gör så där igen osvosvosv. hahaha !!!! 

sen skulle vi äta middag, så jag hjälpte tessan med maten lite, spagetti och köttfärssås, skitkul att sitta och äta det med en kamera uppe i ansiktet hahaha jisses. men filmteamet var skit schysst i alla fall, tur de! 

sen skjutsade pappa oss till mamma så åkte jag på träning på en gång och hade en skitgrym träning, älskar mitt lag♥ nu har jag precis gjort klart hela spanska uppsatsen så nu ska jag måla naglarna och sen sova.

slutar kvart i 5 i morgon sen ska jag till min kusin som fyller 18 i morgon, lyllos han...
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Alice Björk

När kommer detta avsnitt att visas?



SVAR här så ser jag :)

2011-01-25 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0