22 januari

hejsan!
sorry för dålig update..

men igår efter skolan gymmade jag, sen kom mamma och hämta mig och då fick jag skynda mig och duscha och äta, gjorde världens godaste macka, hih. sen cyyyykla jag hem till alma och där vänta vi på johanna så gick vi till jernvallen. var där och satt med lite olika folk osvosv. sen åkte vi hem typ halv 12, var så jäävla trött, trodde jag skulle ramla och somna, haha. 

imorse orkade jag inte krångla mig till gymmet så det blev 6km på crossen och körde lite mage, ni vet väl att ni alltid måste värma UPP MINST 20 minuter innan ni kör styrka ? de är ju inte så att ni kan göra några situps varje kväll och tro att ni ska få en adriana lima kropp inte..! ;)

sen skjutsade mamma mig till gävle till stan där jag mötte upp tessan och isabelle gick runt ett tag sen kom pappa och hämta mig.

nu sitter jag hemma hos pappa och vi ska snart åka iväg på kalas i utvalnäs, smörgåståårta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0