21 januari

godmorgon.
mamma skjutsade mig till skolan och då vare bara att bänka sig och göra matteproveeeeeeeet. gick bra tror jag, svara på alla uppgifter förutom en menmen hoppas på det bästa. 

nu har vi svenska sen lunch, chicken bits ♥ efter skolan ska jag gymma sen fort hem och duscha sen till jernvallen med alma, rodi och johanna skulle tydligen också dit. kaaaaaanske hörs sen PUSS

***EXCLUSIVE COVERAGE***  Victoria's Secret Models Erin Heatherton and Adriana Lima visit "FOX & Friends" at the FOX Studios on September 24, 2010 in New York City.
jag och alma i våra fantasier =)

Kommentarer
Postat av: almiiic

hihihi, man kan alltid dröma (A)

2011-01-21 @ 14:02:24
URL: http://almaklipic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0