fråga ger svar

- Hej Sara.
Nej varför skulle jag ge upp något jag älskar? :D
SJÄLVKLART har jag dagar då jag har lust att elda upp mina träningskläder och bara trycka i mig en godispåse typ. men om jag känner så den dagen så låter jag bli att träna bara, tar nya tag nästa dag! visst har jag tvingat mig ut på springturer också just för att jag VET hur underbart det är efteråt en springtur, eller vilken träning som helst.

Men jag skulle nog aldrig ''ge upp'' träningen, träningen har förändrat mitt liv, inte bara vikt mässigt, Hela jag. Jag har blivit piggare och orkar mer och känner mig inte lika ''tung och klumpig'' som jag gjorde hela tiden tidigare. Träningen har förändrat mitt liv. 

Mina mål med träningen Just nu är faktiskt att gå ner i fett % och få mer synliga muskler och bli mer ''tajt'' eller ''hårdare''. Det kanske bara är en vision, en dröm långt bort men en dag ska jag nå den! =) Allt är möjligt! och så vill jag gärna få fram lite synliga rutor på magen fram till sommarn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0