helgen

hellllloooo ! gud har inte suttit vid datan på hela helgen. i fredags var det jobb sen åkte jag efter jobbet hem till my där magda var och sov hos magda. sen på igår så åkte vi till gävle hem till far min och käka tacos och sen kom alma och guina, chillkrök typ tills vi drog till stan, där slutar vi. kom hem tidigt och vakna tidigt pigg i morse och baka scones hahha... 

sen i dag åkte jag och magda till valbo och jag shoppa lite sen hem och så kolla jag på almas fotboll med guina och gladdys och så var vi i bj och cykla runt lite och chilla. sa hejdå till guina som åkte hem till stockholm sen åkte jag och alma till stensätra igen och kolla på fotboll. hon åkte hem för en stund sen och nu ska jag duscha sen soooooova !!!!










ni vill inte ens veta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0