10 augusti

hejsan!

hamnade hos magda igår, förvånad ? haha nej. my och magda baka scones och jag käka min vattenmelon wiiiiiiii och så kollade vi på transformers för vi bokade biobiljetter till trean idag ! taggad!! har vart bio sugen i en vecka nu haha ääntligen ! 

imorse fixade jag mig osv sen drog jag till gävle och mötte upp pappa på stan så käka vi lunch buffé, usch. äckligt mätt nu haha. kom precis hem till pappa nu och tänkte börja packa lite grejjer eftersom vi flyttar på fredag men jag vettefan vart jag ska börja ?! haha.. 

som sagt så ska jag på bio ikväll med magda och my så jag får se när dom kommer till gävle så möter jag dom på stan! pusspuss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0