sämsta bloggäärskan

hello nu har jag läst lite bloggar jag missat under tre dagar, hehe vad vore jag utan min dator ?!

jaa alma har ju bloggat åt mig så ni vet ungefär vad jag har gjort, sprungit två dagar med alma och varit i skolan, inte så superintressant.

ifag var jag också i skolan och typ hela klassen slutade förutom jag för jag har spanska, SKITKUL! sen slutade jag ialla fall och åkte hem och satt mig vid datan och käkat lite köttbullar. ska rulla iväg till träning senare ikväll också, kulkul.

har jättemånga bilder på mobilen men dom går fan inte att ladda in i datorn! snart slänger jag allt elektroniskt ut genom fönstret !!!!!!!! eller nej.. vad skulle jag har gjort utan min dator?<3

haha cp inlägg vi hörs sen
pusshe
j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0