insparken 2010 !

WOHOOOOO nu är jag hemma.

jag alma och elida fixade oss hemma hos mig osv. sen skjutsade pappa oss till estraden och vi mötte upp guina och i början var det iiiinga folk alls där typ. men sen kom en massa och det blev röjjjj, riktigt kul var det så nu dunkar huvudet lagomt mycket kan jag säga.

och LAZEE JÄVLA KING !!!!!!!! vi tryckte oss längst fram och rörde han flera gånger (h) hehe och sjöng, eller borde jag skriva skrika? med i hans låtar, och fyfan va jag skrek (sjöng) när han börja sjunga Calling Out för den har jag haft som ringsignal i tusen år och älskar den och den har en heeeeeel del minnen från göteborg så det blev lite crazyyy. skön brud från hofors som kom fram och krama mig och sa att hon läste min blogg, haha söt hon!

vi var där ialla fall med massa annat folk vi mötte upp också rodi cassan johari och så vidareeeeeee.

http://thesaladday.files.wordpress.com/2008/05/lazee_backforthefirst.jpg







mer bilder kommer imorgon.
NU SKA JAG SOVA ! GODNATTTT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0