alm'klipic häer

hejsan :) julias internet dampar så jag skulle skriva ett inlägg åt henne :D höuhöu

Igår va jag i skolan! Vi jobba och så.... sen åkte jag hem bytte om och åt därefter kom alma så då gick vi till skogsvallen och sprang 2.5 km spåret. SEn gick vi vid fåren :) Efter att vi gjort det så drog vi hem till mig igen och åt lasagne och kolla på basketVM kina-litauen! Sen åkte alma hem. Sen kanske jag typ duscha och ja kolla nog också på tv!
Idag så har jag varit i skolan och gjort det man brukar göra på handelsprogramet :) sen så åkte jag hem bytte om och cykla till trebo där alma vänta på mi Vi sprang där och jag va jätte duktig :D Sen cykla jag hem och nu gör jag..... jag vet inte vad jag gör... aja ni får ha det bäst kära läsare så hörs vi när mitt internet är fixat :D !

kissss♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0