15 september

just ja.. har ju en blogg också.
hehe men nerå.

idag var den one day at school. inget speciellt. slutade 4 och tog bussen hem, skulle kunna strypa alla busschafförer FYFAn va jag hatar dom, man kan inte fylla på sitt kort nånstans och han vägra att låta mig åka och han fatta ingenting, inge illa menat men inte en enda är svensk och dom fattar ingenting vad jag säger, blir så irriteraaaaaaad!!!!!

jaja. åkte hem och hjälpte tessan med maten= katastrof, ahah! sen tränade jag lite på wii men det var tråkigt så drog ut på en liten promenad sen har jag duschat och fixat naglarna och gjort lite på spanska läxan som jag ska fortsätta med nu.



Kommentarer
Postat av: johanna

jagvet, men det kommer bli så sjukt jobbigt. allt ÄR det! har redan fått ig på ett svenskaprov och nu är jag sjuk..det känns som att ingenting går framåt atm..

vi borde iaf träffas nån dag nu! ben&jerrys och 8 mile du vet :( längesen. <3

2010-09-15 @ 22:03:05
URL: http://johannarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0