hårdträning !

hejhej.
träningen idag var ganska jobbig, eller bara då vi lära springa asmycket och aslänge, men vi har, eller jag har ju inte världens bästa kondis så måste jobba med den, hehe. men träningen var kul också, lasse kom och hälsa på så det kändes lite back in the days =)

har nästan precis klivit ut ur duschen och sitter nu i sängen beredd på att sova! börjar halv10 imorgon men eftersom jag inte får åka moppe längre pga. minnus grader på morgonen så måste jag cykla till bj sen ta bussen till rese sen bussen till skolan, haha jobbigt..

nu ska jag sluta klaga och sova istället! vi hörs i morgon godnatt !


typ dan innan skolavslutningen i 9:an :( tROR jag.... men wtf ?! varför har jag vinterjacka ?!?! kan nån förklara ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0