4 november

hejsan.

shit idag har jag inte gjort ett skit kan man säga. vakna runt 11 sen så låg jag och alma kvar isängen hela tiden, ajla hade åkt till tandläkarn kl8 så det var bara vi. så käka vi lite frukost och bestämde oss för att kolla klart på saw filmerna så ajla kom och titta med oss, låg fortfarande ner bäddad i almas soffa, haha. sen kom även ajla och efter ett tag kom adi så vi 5 pers låg och trängde och skrek i almas soffa, haha !

sen hann vi inge mer utan fort som fan hem och slänga i sig 4 fiskpinnar på 3min sen packa och åka till träningen, var ganska jobbig träning idag men kul!

nu ligger jag i sängen och försöker få reda på om badhuskortet funkar på lovet också för jag och alma tänkte bada i morron innan vi åker till gävle och kollar på saw 3D med halva bj .. hihi puss !


adis skål, ajlas skål och min & almas skål, hahahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0