tisdag

hejsan. sorry för dåligt update men jag har inte varit hemma =)

i skolan klädde vi ut oss som killar men killarna balla ur att vara tjejer så det va bara viktor som klädde ut sig, tråkigt. sen direkt efter skolan åkte jag hem och bytte om sen åkte jag och hämtade upp johanna och vi gick på stan, köpte en ny mascara ialla fall eftersom jag glömde min nya i gran canaria, SUCK!

sen satte vi oss på marangoni och eftersom johannas brorsa äger det så fick vi äta gratis, tacktack !=) sen satt vi där typ hur läönge som helst tills dom stängde så vi började gå mot moppen och då mötte vi jimmy och dave och snackde med dom.
vi åkte hem och sen efter nån timme stack vi till bruket och mötte upp dave och jimmy och spelade lite basket med dom och hade det skojj, haha! sen vid halv10 skjutsade jag hem johanna sen hem till mig =)

nu ska jag bara kolla lite bloggar sen sova.
godnatt ♥


magdalena, julius och linus =)



Kommentarer
Postat av: Tessan

men guuud du ser ju verkligen ut som en kille...hahahaha snygg va du i alla fall :D

2010-05-12 @ 02:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0