spiderman

godmorgon!

nu är vi vaken och ska snart åka iväg mot örebro, vi ska fira min farfar som fyller 70år idag så vi ska bo på hotell en natt och ha de trevlans. så blogga kommer jag inte kunna göra förrän kanske imorgon kväll!

just ja. igår när jag gick in på toaletten och skulle hämta nagellack så kom världens största spindel rakt emot mej. så jag skriker allt vad jag kan och hoppar över den ut ur toaletten. hela familjen kommer springandes och det blir världens kaos för alla hatar spindlar. så det slutade med att vi lyfte bort hela badkaret, hahaha.

Tegenaria atrica

det är inte min bild men den där spindeln var den, pappa sökte upp den på internet. haha fyffan. det här är den andra spindeln vi har här i huset..

hej då så hörs vi imorgon ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0