röv pain

hejsan gött folk!
igår kväll stack jag iväg och solade sen satt jag bara framför tv:n och orkade inte sätta på datan.

imorse gick jag upp i ungefär vanlig tid och pappa skjutsade hem mej till mamma och jag packade ordnning saker och tog cykeln och mötte alma vid OK och pumpade däcken. sen åkte vi upp tilll skolan och prickade av oss och mötte johanna sen började vi cykla.

kändes sjukt tungt i början men sen så bara rullade det på satt det gick bra, bara det att det gjorde sjuuuuuuuuuukt ont i röven!! halvvägs stannade vi och fick korv också, muuuuums =)
sen cyklade vi heeeeeeem. somnade en stund på soffan sen duschade och sminkade jag mej sen skjutsade mamma oss till pappa och  nu är vi här och snart kommer det vell gäster eftersom syrran fyller 13år idag.

byebye ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0