gz

hejsan!

pappa kom och hämtade oss strax efter 2 och vi åkte hem till gävle och firade tessan som fyller 29år idag, grattis ! ♥ nästa år blir det 30, ojojoj ;)
när alla hade gått tog jag en promenad ner till affären och skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kortet men det kunna man inte kolla så bara att traska tillbaka hem, med alma i telefon såklart.

direkt när jag kom hem åkte vi hem till lotta och käkade, tessan körde oss dit, hahah höll på att garva ihjäl mig nästan! när vi hade käkat osv. gick jag hem och hämtade headsetet och bytte jacka för jag skulle ut och gå men så började det regna så jag gick hem till lotta igen och ååkte bil tillbaka hem, hah vilken promenad!

del 2 bilderna från resan får ni imorgon eftersom jag är hos pappa nu och har inte min dator med mig = inga bilder =)

pusspuss alla söta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0