sweet sixteen

hejsan..!
cyklade till stan med alma och mötte upp elida och rodi och vi köpe present :) sen cyklade jag och alma hem till henne och hon fixade sig osv. sen mötte vi upp E&R vid ica sen hem till johanna, där det var asmycket folk.

och vi fick smaka på Eritrianskmat, från Eritrea där hon kommer från. det såg ut som jätteljusa pannkakor som man hade typ en sås med köttbitar i som vas ASSTARK! jag skojjar inte, alla tyckte det var skit stark, det var gott men starkt! haha. som tur va hade hon gjort lasagne också (a) och så typ dansade vi och shit. trevligt!

nu är jag hemma och ska bara läsa lite bloggar och så sen ska jag sova! =)
godnatt ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0