naightyyyyy

go'kväll nattugglor!

drog ju till valbo med elida efter lite omständigheter men det gick bra. hade inga pengar men jag hittade en tröja och armband på rea iallafall =)
sen när jag kom hem så somnade jag på soffan ett tag sen gick jag och mötte rosén typ vid halv9 nånting sen hyprade vi i minm säng och kollade på Valentines Day som va liiiiite seg. sen typ webba vi och dryga med alma adi och azur så åkte vi och mötte dom vid kosrningen tyå halv1, smög ut utan att mamma märkte nått :D hiihhi.. så  nu kom vi typ nyss hem, har bara sminkat av mig osv. johanna sover här inatt och det är ASVARMT i mitt rum!! menn jaja.

vad tråkigt inlägg detta blev, har inga bilder att bjuda på heller menmen.
godnatt puspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0