en dag på hedåsen

HEY PPL !

åkte moppe hem till johanna fast fick vänta där ett tag för nån gubbe skulle komma med nått dom beställt. men var vid stranden runt halv12 kanske, låg och solade och badade och käka frukt tills strax innan 5 då vi fick nog och åkte hem. på stranden ringde alma från sjukhuset också, hon hade åkt in igår och hade opererats idag pga blindtarmen stackarn :( hoppas hon blir frisk snart så jag kan träffa henne innan hon åker till bosnien 1 månad !!

när jag kom hem käkade jag och mamma kycklingsallad sen gjorde jag slingor på henne, som gick sådär, haha. medans hon hade färgen i håret så gick jag ut och sprang och körde lite styrka.
har nyss duschat haft hårinpackning och rakabenen och smörjt in hela kroppen så nu känner jag mig freSh!

knäppte lite kort med johannas system kamera men har inte fått bildern av henne så dom kommer nog sen.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0