02:42

HELLÅJ !

kom typ nyss hem. är helt död i fötterna.

det började med att jag åkte ner till stan och mötte upp elida och ajla och vi gick runt på stan lite, var med benie och en massa annat folk. lite bråk, as usual. sen träffade vi på erik och gick i tuuuusen år till nått grillställe vid högskolan. var där en pytteliten stund sen gick vi en annan väg ut från skiten.

träffade johari igen, eller han har varit med oss typ hela kvällen men gick gör att möta upp guina innan hon åkte till sandviken. vi fick skjuts av joharis bror till stan och där var vi en stund och loda och aa.. seeeeen GICK vi hemmåt mot mig, vilket är aslångt, haha och johari gick med oss för att vi inte skulle bli slagna eller våltagna eller nå, haha.

och nu har vi precis kommit hem till mig, och GISSA om vi har ont i fötterna, fiifan.









mer bilder kommer sen nu ska jag SOVA !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0