söndag

godmorgon!

igår följde jag med mamma & stefan till stan där vi fikade osv. sen släppte mamma av mig på söder och jag köpte en biljett sen gick jag hem till tewelde och va där en stund sen drog vi till söder och va med saknade andré & emil :) och kollade lite på fotboll när alma spelade osv. sen giiiiiick jag hem och skyndade att laga mat, va dödshungrig. käka inte på hela dagen. hah. sen giiiiiick jag tillbaka och då hade yohanna dragot hem för hon palla inte mer och andre & emil hade dragit till krogen dom tråkmånsarna haha. så jag satt där och kolla på alma när hon spelade med henned föräldrar och när matchen va slut så drog dom hem och jag stog utanför almas omklädningsrum typ en halvtimme men hon kom aldrig ut så palla inge mer, har inte så jävla stor lust att bah stå där och vänta som ett jävla offer så jag sketit och giiiiiick hem.. sen när jag va precis utanför huset så ringde mamma och fråga om hon skulle hämta mig, lyckat -.-

men nu ropar mamma frukost.
hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0