måndag

helllllllu

idag slutade vi 11:20, vilket vi kommer att göra alla måndagar. liiiiiite skönt :D dagen idag var som en vanlig dag ingefär ? fick reda på prao osv och jag ska praoa på Team Sportia, muhhähä. och om 18dagar ska vi välja gymnasium. HJÄLP !!!

på vägen hem ( jag GICK fram&tillbaka till/från skolan) så kom värsta äckliga gubben fram och frågade vad klockan va, och hans ena öga va typ helt vitt, skit äckligt. så medans jag tog upp mobilen och skulle kolla va klockan va började han gå mot mej och jag fick panik och skrek åt han att stanna, hahah tror han bkev rädd oxå för han sa bah;: okej. sen när jag sa va klockan va så frågade han om jag hade kille (?) och då började fatta att han va ett ÄCKEL så jag börja gå skiiiiiiitsnabbt och han bah nehe då borde du skaffa en då.

jäääääävla äckellllll. sen bah gick han rakt ut i vägen som om han vela bli påkörd. haha. aja nu är jag hemma iaf och ska snart sätta på The Hills (aaa) sen blir det träning:)
bilder från idag och helgen kommer snart, byyyyyyye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0