kasss update

tjuluilu.

dålig update, i know. men igår satt jag inte vid datan nånting jag åkte bara till sandviken sen på träning i två timmar och gissa om jag va lite död ???? hahah..

och idag åkte jag till valbo med mamma. gick runt lite på ikea oxå. köpte ingenting. är helt jävla pank.. haha buuhu..
och just ja. iförr går gick ju jag & magda på Avatar, SKITBRA film!! :D

och ikväll har jag inte en aning om vad som händer. skulle igentligen va med alma och kolla på fotboll &så, men hon ska spela med bowling iställlet och jag är ju brooooookkke (?) så.. blir vell en tråkig hemmakväll om jag inte hittar på nå :)


peace ya'll !


Kommentarer
Postat av: Daddy

Jullan du vet väll att jag har kontakter,så lite bowling har du kunnat spela om du bara velat.Tror bara att du inte orkar du är för slö..

2010-01-08 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0