2016

im a live ! :)

gick upp astidigt imorse pga av den där kursen och så. och den va en aaaaaaning seg. det va en utlänning so inte kunna så bra svenska och han va sååååååååååå seg. men vi fick ju mat iaf så de va bra, kyckling & pommes (y) sen tränade vi lite på polhem. vi fick dömma varandra oxå, haha shiet de va assvårt. kommer aldrig klara av det.
vi fick sluta typ en & en halv timme tidigare men vi stanna kvar en stund för vi va sååå trötta och vi väntade på johhnhy och kollade medans på gävletjäder killarnas tränning. heuheu... sen ringde jag pappa & han kokm & hämtade mej och alma och skjutsade hem oss var för sig.

nu har jag legat i sängen några timmar och kollat på The hills. BEROENDE !! haha.. nä nu måste jag duscha sen ska jag fixa lite tills i morron sen lägga mej i sängen och kolla ännu mer the hillls.
godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0