2010

hejsan !

nyår igår var kul. vi va i en lokal i hille, en massa familjer var där, vi typ hade speltuneringar osv och käkade en jävla massa mat, några blev fulla. hahah och lillebror & hans kompisar hoppade i snön nakna, hahha. & några höll på att tvinga i mig nå skiiit äckligt sprit eller nånting, mintu, smaka som flour. hela halsen häll på att frätas upp. haha. sen vid två gick sista bussen hem så blev världens tajkon för tessan va ful och SKIT DRYG och skit seg så dom hhöll på att missa bussen men jag sket idom och stack till bussen. haha. sen i bussen började tessan skrika åt nån tant för hon hade ''paxat'' en stol så liam inte fick sitta. och vi hade skit mkt pacning, typ en bob och massa kassar & bagar hahaha. herregud.

idag så vaknade jag runt 12, käkade frukost sen tog jag bussen in till sandviken. och snart ska ja alma johanna & emma vara hos mig och ha tjejkväll eller nånting :) blir nice de.


HAHAH. alla ungar satt och spela nintendo dc





mer bilder kommer sen. pyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0