tiisdag

hellåj!

sorry för att jag inte bloggade igår, efter träningen lkäkade jag sen tränade jag igen på Cross Trainern och efter jag hade duschat fick jag så jävla ont imagen så jag palla inte sätta på datorn så jag gick och la mig kl9!

just nu sitter jag i datasalen med magda linnéa & my, vi skriver våran ''resa genom sydamerika'' men den uppsatsen har jag glömt på min dator hemma så får göra den sen :) efter skolan ska jag skynda mig hem och packa för sen kommer pappa och hämtar oss så åker vi gem till gävle :) tessan och liam åker ju till thailand idag, fuskiit :( men hoppas hon köper nå fint till mig! :D

nu ska jag leta lite mer fakta om sydamerika!
l8er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0