söndag

godmorgon.

internet la av igår så kunna inte blogga. iaf. vi trog till stan en snabbis innan vi åkte till festen, fikade lite osv.. åkte hem och fixade oss osv sen drog vi dit vi skulle då och käkade och alla vuxna drack en jäävla massa! senare drog vi ner där baren var där joseph stog hela kvällen, jag pallade inte.

alla vuxna var asssspackade och skitdryga! stefan han hängde sig över en fotölj och den vickade såklart och åh herregud. morbrors tjej frågade om jag hade gått ner 10kg haha snarare gått UPP 10kg ;) och en skitkonstig brud där som också var aspackad var helt facinerad av mig isabelle och joseph..


och när vi skulle åka hem beställde vi en taxi och stefan gick ut och väntade på den medans vi sa hejdå där inne, ah och när vi kommer ut så var han borta? haha så vi gick runt där vid stan och leta & ropa efter han för han kunna ju ha däckat i en snöhög eller nå, så vi ringde taxin och frågade om domhade hämtat upp nån här och det hade dom så han hade tagit taxin och dragit hem utan oss, shysst! så vi fick beställa en ny..






bilder från kvällen kommer sen för jag orkar inte resa mig ur sängen och hämta sladden =)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0