praooooooo

hellu!

imorse skjutsa stefan mig till praktiken då. där fick jag i 3timmar packa upp och hänga upp en massa kläder, skit jobbigt! och hon va skit noga med att allt måste hänngas skit fint, asså det gpr inte att förklara men drygt vare iaf. fick göra om tusen gånger för hon va inte nöjd -.- hon verkade inte gilla mig och jag gillar inte henne! sen åkte hon hem och jag fick göra lite andra saker med några andra tjejer som va jättesnälla och så fick jag packa kartonger med daniel också.

jag fick sluta en timme tidigare så kom stefan och hämta mig och skjutsade mig till min träningen som jag kollade på en halvtimme sen skjutsade alma hem mig och jag har precis käkat och gjort klart hälsouppggiften till imorron.

åh just ja, i morron är det nationellaprov i svenska. haha undra hur de kommer gå då..
lycka till alla nior ;)


pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0