poolparty

gokväll!

åkte hem till alma och guina kom dit också och vi fixade våra presenter. sen kom rebecka och hennes mamma skjutsade oss till årsunda hem till maria där ajla och hon skulle ha lite party eller vafan man ska kalla det. vi käka tårta och lekte en massa roliga leker sen hoppade dom flesta ner i poolen och vi körde lite volleyboll och sen på kvällen blev det disco i poolen, haha! skön musik var det också. sen kom almas pappa och skjutsade hem oss.

just nu sitter jag nere i soffan med syrran och vi är ensamma hemma. har duschat och allting så nu är jag skitpigg, haha fasen också!

men i morgon bitti ska jag försöka tvinga med mamma att åka och sola för nu är jag tamefan bleeeeek !!! usch. sen blir det gävle :)

men godnatt så hörs vi imorron nångång!


sitter med syrrans dator så har inga bilder, men bjuder på en från när vi var isthlm och jag hade köpt mina pastrys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0