25 november

hejsan !

imorse tog jag iaf vanliga bussen in till sandviken sen en annan buss hem till stensätra, tog moppen därifrån och hämtade magda sen vidare till bessemer. där va det sjukt mycket folk och vi besäkte HP och HR, va vell okej men jag ska inte gå i sandviken !
sen pkte vi till skolan och jag gjorde omprov på Hk och de gick bra sen käka vi osv och hade lite slöjd. sen hade vi svenska och fick sluta tidigare för robert trode vi skulle till badhuset men våran lärare var sjuk så vi stack hem :D

snart ska jag ta moppen och hämta alma sen drar vi på träning. och efter träningen ska vi ha nån slags teambuilding så vi ska käka osv :)

hörs ikväll!
peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0