123456789

hallå igen!

nu är jag hemma från stan med tessan. va och kollade lite och provade min jacka fast en midre strl eftersom min inte fanns -.- men den satt inge bra, men i morron ska jag ringa nån Erik så ska han vbeställa en jacka från borlänge eller nånting :)))))))) skitglad !! :D:D
och så har jag & tessan kollat på våra telefoner som vi vill ha, fast han på 3 typ lurade oss eller nånting, han sa att min mobil kostade runt 6tusen men med abonnemang kulle det bli bättre om vi betalade 500kr i månaden i 2år, men så räknade vi ut det och de skulle bli12tusen !! dubbelt så dyrt, så näääääe. men försöker övertala pappa nu (a)


jag & lillebror :)

om en timme ska vi till farmor&farfar och käka sen blire vell hem till sandviken igen.
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0