tack mitt hjärta för alla stunder du gett miig



magda skickade den här låten till mig häromdan, och jag hade totalt glömt bort den här. fyfan vilka jävla minnen alltså. lyssnade på den 24/7 i typ sjuan eller åttan ? soo 9C låt. shiiet va alla förändrats. även jag. i sjuan tex, jag och magda var ovänner halva sjuan, haha. men ändå var vi lixom allt för varandra. vi var så jävla lik varandra så vi bråkade 24/7. i början av sjuan, vi va hela tiden, precis hela tiden. vi flumma sönder i korredorerna och efter skolan stack vi hem till magda och baka kladdkaka, typ. det är sjukt va allt förändrats. våra fjortisperioder när man gick upp kl 5 på morgonen och fixa håret, haha. det är fan som alla säger, den mest roligaste tiden i sitt liv som man alltid kommer att minnas är fjortistiden.
kommer böla sönder på skolavslutningen :( fan jag vill inte börja på gymnasiet. jag vill gå med min 9c föralltid. jag magda emma linnéa my. det är lixom vi. vi känner varandra så jävla väl och alla är så tajta. går alltid tillsammans i skolan, flummar alltid. vill inte tappa kontakten med er :(  i gymnasiet kommer jag säkert börja i världens tråkigaste klass som har noll humor.. i love you girls !♥







Kommentarer
Postat av: emma

MEN GUD. åh :(((((

2009-12-16 @ 18:35:24
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/
Postat av: my

skolavslutningen kommer vara så jävla hemsk :<

2009-12-16 @ 18:36:32
URL: http://mytyp.blogg.se/
Postat av: maggie

skolavslutningen kommer va som en jävla begravning, vi kanske ska ha svarta kläder ist för vita ? ;<

2009-12-16 @ 21:00:28
Postat av: Daddy

Jaha..Så du vaknade i morse och så var du inte fjortis längre, isåfall välkommen till vuxenvärlden,städa ,diska ,tvätta ,laga mat välkommen hit och visa det ;)

2009-12-17 @ 00:13:19
Postat av: linnéa

jag vill att tiden ska stanna , vill inte att det ska bli skolavslutning ! det kommer bli mitt livs värsta dag ! :'( JAG VILL INTE ! <3

2009-12-17 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0