replay

hola !

imorse åkte jag hem tidigt från alma för vi skulle till valbo så jag lära skynda mej hem och duscha osv. det blev lite shopping i valbo oxå, & så käka jag fukost/lunch där :) och inne på carlings där jag köpte mina jeans så var det halva priset på dom men lappen hade ramlat av så dom visste inte vad dom kostade så dom kolla i nån pärm och där stog de 399 så jag fick dom för 400spenn bara, för ett par lee jeans som igentligen kostade 1200, haha värsta kapet :D

just nu sitter jag i hallen på golvet för sladden räcker inte in i mitt rum eftersom mamma har haft sönder internetuttaget i mitt rum -.-
och sen kanske jag & alma ska på cupen på söder, men vi kanske inte hinner på den för alma är på bio nu sen ska hon käka. men aja =)


nyårscrap från hm


jeans carlings :)


ringar från gina


jag just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0