måndag

hejsan!

ja dagen började ju inte sådär bra när jag & emma blev kallad till rektorn. kanske inte har nämnt det i bloggen men det är en tjej vid namnet Amanda som kallade mej och mina vänner för fitta sen har hon mage och går och säger till våran lärare och säger att VI har sagt det, fattar lixom inte poängen där ?! vill man ha bråk eller ?
och i morse när vi snackade med rektorn sa han att jag hade skrivit att vi skulle spöa skiten ur dom idag på min blogg, så dom har alltså visat min blogg eller nånting för han ? fast han säger att han inte ens har pratat med dom ?! fattar ingenting för jag har inte ens nämnt namnet AMANDA i MIN blogg!

 men tror faktiskt att det skett en missuppfattning där för om ni tittar på inlägget längre ner då jag ska till LUSSSSEN så har jag skrivit att vi ska spöa skiten ur dom, alltså på innebandyn (!!!) spöa skiten ur dom I INNEBANDY, inte slå ner dom på riktigt. för jag skulle vara med på cupen på jernvallen för er som inte fattade det heller.

aja. synd att det ska bli såhär att små tjejjer som uppenbarligen inte har mycket att göra på dagarna och bara vill starta en massa bråk men vågar sen inte stå för det dom har sagt ?! så jävla onödigt. blir så jävla irriterad för jag har verkligen inte tid för sånna just nu, alldeles för mycket med skolan & betyg nu.

vet inte om dom läser det här men om dom gör det så ber jag verkligen er att växa upp och skärp till er lite !

återkommer med et riktigt blogginlägg när jag har lugnat ner mig lite för är SÅHÄR irriterad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0