svar på tal

''det är snarare lite mer än 1/4 utav ett år. och om man tänker sådär? vart finns då livskvaliten? man måste få unna sig saker också, man kan inte hela tiden tänka träning och kolhydrater. isåfall kommer man ångra sig senare... just saying''

Hello There anonym!
Livskvalité ? VARFÖR ska alltid godis, eller något onyttigt, vara LIVSKVALITÉ för ?! egentligen? varför ska man stoppa i sig enorma onödiga saker, inte bara socker och kalorierm utan tex E-nummer, som man kan få cancer och alla möjliga sjukdommar av, vi läste om det i skolan och det var helt sjukt. Livskvalité ? nja. barnen i afrika, tror du godis är livskvalite för dom ? nä knappast, snarare vatten och mjöl,mat ? 

om vi säger att jag är utan godis i 1 år, tränar och bara äter nyttigt, går emot motgångar och har det lite kämpigt, men tillslut når min drömkropp, min dröm, mitt mål. TROR du på FULLASTE allvar, att jag kommer att ÅNGRA mig senare då !? KNAPPAST. snarare tvärtom nångång i livet.. just saying... 

Tumblr_lw0vbzgwr71r82r1ko1_500_large

Timthumb_large




Kommentarer
Postat av: Seafooddiet

om du inte kan vara lycklig och nöjd med dig själv utan din "drömkropp", kommer du knappast att vara det när du sen får den. just sayin

2012-01-12 @ 17:25:49
Postat av: jennhy

Skön du är haha!!

2012-01-12 @ 21:15:53
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Alltså ååååååh!!! Blir fan förbannad!! Skit i den där negativa människan! Det är ditt liv och du uppfyller din dröm!! Du ska vara stolt över dig själv. Skit i alla andra negativa saker... Älskar diiiiig

2012-01-12 @ 22:40:10
URL: http://llinneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-01-12 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0