löpning med pulsklocka

HEJ! 

åkte till valbo och mötte upp pappa och köpte en pulsklocka som jag tittar på HUUUUUUUR länge som helst och nu var det rea !!! WIIII tack världens bästa pappa !! ♥ åkte med han hem till gävle och väntade på att klockan skulle laddas färdigt och fixa alla inställningar. när det var klar drgo jag ut. 

var inte alls taggad utan vela bara prova klockan, men när jag väl börja var det sjukt kul, kändes lätt i benen. kylan bet i kinderna och mörkt var det. sjukt kul med pulsklockan juu !!! blidde 6,5 km och har precis kört magstyrka här hemma. 


FIIIIIIN
den visar:
Längd
tid
hastighet
puls
kalorier
sen en ''vanlig'' klocka, datum osv.
sen tusen andra grejjer som jag inte riktigt fattar hehe. men jag lär mig!


pulsbandet som känner av min puls som skickas till klockan som sätts under bröstet.




ååh hatar ''blixt i spegeln bilder'' flåt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0