en typisk matdag

fått frågor om en ''typiskt matdag'' för mig. äter väldigt olika men på ett UNGEFÄR-

Frukost- Havregrynsgröt med kanel och pyttelite lättmjölk + kaffe

Lunch- maten i skolan, helt olika men mycke sallad.

Middag- kanske nått liknande som lunchen eller nått väldigt lätt eftersom jag brukar träna på eftermiddagen om jag går i skolan. så då kan de bli gröt, kesella eller nått annat. 

Och som mellis kan det bli frukt, oftast äpple eller mandarin eller en halv burk kvarg/kesella med funlight och hacka ner en frukt, supergoooooott, eller smoothie.
och efter träning dricker jag alltig Whey Complete med pure carbs.

Kvällsmat- Super protein complex 

och såklart kan det slinnka ner nått onyttigt där imellan också ibland ;) 

4_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0