min dag

HEJSAN!

jobbet var seeeeegt, städade massa osv. men fick sluta tillslut iallafall haha. tog en powerwalk hem också och bytte om så kom mamma och hämta mig och så åkte vi mot sandviken, hon släppte av mig på gymmet. 

körde lite axlar/armar samt lite rygg i chins maskinen, ny favorit !!!! avsluta med 5 km löpning på bandet innan jag bytte skor och gick en 4 km lång powerwalk till ica där jag träffa stefan så åkte med han hem. 

har gått 12 km idag + gymmat + sprungit 5 km. har bränt av 1200 kcal. sen har jag ju jobbet i 10 timmar också.. inte hunnit äta har jag gjort heller.. tur att jag käkat så mycket i helgen så att det räcker och blir över haha ;D 

ligger i sängen nu och ska sooooooooovaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0