dödar pass

good evenin'

var verkligen SÅHÄR nära på att avboka passet. bokstavligen tvingade mig dit. var nära på att vända på vägen dit också- noll motivation. men tog mig ditt och satt mig på spinning cykeln ändå. 

60 minuter spinning, 60 minuter senare = D Ö D. fyfan. jobbigt. aldrig vart så trött. gjorde ganska dåligt utav mig men tog mig dit ialla fall.. kom hem och la mig på golvet i köket och låg där en stund. haha HELT DÖD alltså. tvinga mig upp i duschen och ÄNTLIGEN ligger jag i min säng!!! guuuu så skönt. 

ska vila ut ordentligt nu för i morgon är det en stor dag för alla UF-are. pressentation för UF- juryn. Man kan vinna 5 tusen, FATTA !! det behöver verkligen vi efter det som hänt oss.. bara att göra sitt bästa! efter skolan åker jag direkt till gävle och jobbar hela kvällen..

401126_10150526347772167_297850362166_9147513_759655125_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0