löpning

gjorde svenska provet och tror det gick hyffsat. HOPPAS på minst G ialla fall, hatar omprov. fick sluta efter de så cyklade hemåt och drog på mig träningskläderna på en gång och drog ut i skogen. 

var några veckor sen sist jag var ute och sprang här i skogen faktiskt, var ju innan turkiet resan, sprungit har jag självklart gjort men inte i spåret här hemma :) dom hade klippt och rensat skogen lite så var lite annorlunda, gick tungt på slutet då jag fick stanna och stretcha ut min ljumske hela tiden, fan va ont den gör !!
kalaset blev på 8,2 km ≈ 608 kcal.

jag undrar en grej, jag har ALLTID en räknare på mig när jag springer så jag vet hur långt, snabbt och hur många kalorier jag bränt, så jag undrar om ni vill att jag ska skriva ut det om ni är intresserade, eller ? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0