onsdag 23/11

hello!
blev en härlig morgon promenad i morse med alma på 7,5 km. sen hem och fixa sig och käka frukost i lugn och ro och kolla på Vakna med The voice, finns inge bättre !! 

i skolan har vi för det mesta bara gjort smycken och kolla på film. fått in så SJUKT snygga smycken nu!! hihi. och på söndag ska vi stå i stan i sandviken för då är det julskyltning, hoppas vi ses då !! 

efter skolan cykla jag hem och käka lite mellis snabbt sen åkte jag med mamma till ica maxi och handlade sen så skulle jag ändå gå en promenad när jag kom hem så kunna lika gärna gå där ifrån. så blev en härlig powerwalk50 minuter hem också =) nu väntar jag på att maten ska bli klar.. kycklingwook, mums! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0