helgen

som vanligt blir det knappt nå inlägg på helgerna hehe.

IGÅR så drog jag och elle till sandviken, efter mycket om och men. frös ihjäl, kisspaous vid statoil haha osv. drog mot sandbackapark hållet och var hos ludde hela kvällen med folk, hade det trevligt. åkte sedan till stan och efter lite fail (HAHA) så slutade det på donken as usual. och som vanligt är mina favvo muffins ALLTID slut !! :( 

idag har jag och alma tränat. gick en promenad hem till mig, sen sprang vi hela vägen till stan till gymmet och körde lite där. tränar på Chins, klarar halva nu, SKA klara minst 1 hel innan året är slut ! punkt slut. 

sen gick vi en promenad hemåt igen. Jag har precis käkat upp min tonfisksallad, har blivit beroende av det, så jääkla gott ju! och sitter i mitt rum med min älskade onepiece och bara gör ingenting. 




här kommer jag sitta hela kvällen, kommer ENDAST resa på mig när jag ska gå till köket, haha!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Skulle va jättekul om du ville skriva lite om hur Du tränar/äter. Roliga träningstips är uppskattat!

2011-11-13 @ 20:21:41
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0