min dag

hej på er.

hann inte blogga innan jag drog iväg och mötte upp bästis. men det blev 7,5 km i spåret. lite segt sådär men har inte sprungit på länge. hade ingen musik heller för ipoden har dött och jag får inte igång den ?! och  iphonen vågar jag inte springa med haha! så blev att lyssna på naturen och mitt jädrans flåsande haha.

men duschade snabbt och det fanns ingen mat hemma och jag orkade inte laga nån heller så blev havregrynsgröt och en shake! 

mötte sedan upp bästis vid ica och köpte jordgubbar och nötter sen cykla vi till stadsparken och la oss där och pratade massor. 

cykla till zenit och prata med nicklas en sväng innan vi cyklade hem till mig och kollade på coach carter men jag somna och alma var också trött så hon åkte hem och nu ligger jag i sängen och ska sova! haha. godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0