coconut tree

sådär ja!

efter skolan åkte jag som vanligt hem fort som satan och satt mig i solen en stund. 

drog ut i skogen och sprang 2 varv innan jag kom hem och började med maten tills mamma kom så gjorde vi den tillsammans, kycklingwok med bulgur och massa annat gott! har tagit ett bad som sagt och nu ligger jag i sängen.. heeelt död är jag.

blev btw inget beep test idag, blev brännboll istället. suck! jag som hade taggat det.. bara för det kommer jag vell typ hinna bryta foten tills nästa gång eller nå haha! 

nu ska jag käka äpple och läsa bloggar! lateeer


bildbristttttt här!

Kommentarer
Postat av: ELLEN OTTNARGÅRD

hur tyckte du nationella va då? :)

2011-05-10 @ 21:26:09
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0