en 11,5kg lättare julia

som sagt.. ligger i sängen nu och ska snart sova. är sjukt trött. i morgon väntas en heldag på ica med bästa brudarna, haha. vi ska sälja kakor med basketen sen ska jag till gävle så så ska vi filmas ännu mer till TV programmet. sen ska jag försöka skynda mig tillbaka till viken och hinnna se killmatchen..

och i morse vägde jag mig på första gången på typ 2 veckor, and guess what.. ? - 11,5 kg nu. på 1 år har jag ''kämpat'' nu, med många fuskmånader och upp och ner och hit och dit. 11,5 kg TROTS att jag käka den där chokladbollen igår ;) tror jag äälskar mina super cap.. hihi. wellwell. det gjorde min dag, och att det var sol ute så man kunna ha skinjacka och klackskor utan att halka och dö! 

love to ya'll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0