a hell of a powerwalk

hello!

slutade som sagt tidigt och gick en sväng på stan med mamma. kom hem och bytte om till träningskläder sen gick jag en promenad hem till alma så satt vi där och snacka ett tag. sen gick vi och mötte upp guina så gick vi en powerwalk, en omväg, till stan. stannade vid Wayne's och drack iste och pratade. 

sedan fortsatte vi våran powerwalk och gick bakom sandvik och långt åt helvete, och sen tillslut så skilldes vi åt och gick iväg hemmåt, knappt så att det gick framåt, fifan va ont i låren jag hade, men minst 1 mil har jag gått idag och det är jävligt bra för att vara sjuk! haha

käka ett ägg när jag kom hem och har pluggat och nu kollar jag på Grey's anatomy!

det var fint väder i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0